Stall Ardbeg

Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Linda Calissendorff - 7 oktober 2010 19:56

Vi kom med på Dannero i de lopp jag så gärna ville han skulle starta i så de blev ett kort lopp 1640m och fick ett spring spår så ska bli spännande att se vad Stefan kan göra från den positionen! 

Säger bara heja Victor! 

Kommer testa att ha nosken på han hade funka bra med de sista starterna hos Lasse så kanske de blir lite extra att köra med på slutet!

Kommer bli toppen med ett kort lopp håller med Linda-Li att de här äldre hästarna som tuggat på i lite lopp behöver får känna att de är inte ALLTID 2140m för nog tror jag hästarna ha på kän hur långt de är så hoppas han blir lite överrasskad av att de är ett kort lopp! =)

Han ha haft i autokort 13,8 på tungbana å de är inte illa,han ha inte startat på volt i kortlopp så ska bli spännande att se vad han går för tid.


Hoppas jag kan få ut han som brukar sätta lite nålar som avslappning innan starten vore perfekt i helgen får ringa å gulla lite så han kommer ut!

Annars får jag knåda på han ordentligt själv så han är Fit for Fight.

Roligt att Emma & Magnus häst Bodil starta i samma lopp då kan vi stå å vara nervös tillsammans   


Var in på rakbanan å vässa lite i går som tur var så nu får Sandra rida lite i helgen så han får röra på sig så får jag ta ett sista intervall pass i lugna farter på söndag för att reka lös han inför starten.


Nu ska jag se Robbinson de börja vara jobbigt att hinna se alla Tv program som börjar nu....  

Allt på samma gång kan de inte sprida ut de liiiiite bättre så man hinner träna häst oxå *ler*


Ha en bra kväll i stugorna!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards