Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Linda Calissendorff - 11 oktober 2010 21:59

Ursch jag önskar att morron dagen var redan förbi för i morron så åker Robban i väg med Kristallen...

Känns som jag vill att de ska vara över att de inte finns nån återvändo att de redan är gjort,samtidigt som man går å fundera på nått som är omöjligt att lösa finns liksom inga bra svar eller lösningar de är bara ett enda att göra som sagt...men ändå velar man fram å åter!

Jag är en dålig matte för jag orkade inte ens ta in henne i kväll de gjorde Sandra som är en stark tjej som orkade ta farväl av sin trogna vän...

Man tycker man ska vara luttrad efter man fått ta bort Wilma & Super Q men de känns rent för jäkligt att livet ska vara över för en som är endast 5 år men vad hjälper de när benen inte håller för varken trav eller ridning...

Sanningen är ju så, men ändå känner man sig som en bödel som bestämmer över liv och död på våra djur.

Men jag är ändå tacksam att man ha den möjligheten så man kan hjälpa de djur som lider i stället för plågas i de tysta som sagt,men de är verkligen ingen lätt sak att göra men man ha inget val i bland de som är nackdelen med att ha djur i sitt liv...


Hoppas du får de bra där uppe gumman med de andra underbara hästar man fått möjligheten att haft i sitt liv!   <3

De är så här jag vill minnas henne alltid så positiv!


   



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards