Stall Ardbeg

Alla inlägg den 12 september 2014

Av Linda Calissendorff - 12 september 2014 17:43

I dag var jag ledig vilket var helt underbart efter gårdagens tripp till Hagmyren! :)
Så på FM så gjorde jag klart stallet sen sela jag på finaste Viktor för en motions tur och han har ju nu fått skor på sig runt om så han inte ska bli öm i hovarna nu när vägarna är så hårda... han är ju så gudomligt fin på all vis att hantera "Tack till Greger som förbereder unghästar na så fint"
:) Anna berömde han så mycket när han stod som en gammal häst när hon skodde han för första gången så kan säga Kall hästarna är Annas favoriter! "Ler"
Han rör sig så fiiiiiiint med skorna och finns inga tendenser att slå i hop med skorna utan han ha så luftiga härliga rörelser framför vagnen! :)
Bara älskar den killen han kommer bli nått bra på banan, de känner man redan nu! <3
På söndag drar vi med honom och Robbans fina tjej Calis till Bergsåkers unghästvisning ska bli spännande att se vilka poäng han kommer att få! :D
Håll en tumme för oss!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards