Stall Ardbeg

Alla inlägg den 7 april 2016

Av Linda Calissendorff - 7 april 2016 22:08

Enda lediga dagen denna vecka för mig men blev ingen sov morron då man ha full rulle på schemat med en skoning,klippa mig och sen skulle 3 köras och 3 massge på göra schemat så dumt att ta de lugnt nångång! ;)
Uffe skodde Viktor som drullat av sig en baksko och han kördes sen med laddad Brodde som sällskap som fick gå med tyckvagnen och dra lite intervaller och han känns som en överladdad tiger i tömmarna!
Mäktig pålle de där som ha en bakre motor över de ovanliga så de känns som en stor V8 framför en om man ska jämnföra med en bil! *ler*

Vilje är igång igen efter en vila då hon fick en förkylning efter Jon kom så i dag var hon som vanligt igen och hon ha fått på sig sulor fram och Ricky upplevde de lite bättre så de är ju bra! :)

Cantab och Pandora ha fått sista massgen inför starten i morron så nu hoppas vi de ska vara smidiga till loppet och få med sig några slantar hem till stallet.
Cantab ha påbörjat sina ler inpackningar igen så roligt att fara med den lilla dyng grisen som fullkomligt dräpa av lera på dagarna och han trivs utmärkt med de söt grisen! :)

Nu är fina young på väg hem står på buret från bergsåker så ska bli spännande att se han i morron efter jobbet så ska skynda mig dit innan vi åker till Umeå! :)
Känner på mig detta kommer bli hur bra som helst och de trodde kjell som haft/fött upp han med! :)

Nu blir de kvälls macka och film men somna nog som vanligt i soffan efter 5 min....
ZzZzZzZ......


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards