Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Linda Calissendorff - 8 oktober 2008 21:37

Jag blir galen nu är de andra tappskon Hilda har på 1 vecka...Ni kan tänka er lera upp till kotorna sen PG skor?!Ja så nu e jag less om jag hitta de jäklarna då men icke de är väl LÅNGT ner i leran!Så nu kan jag väl inte träna i morron heller *GRRR* Om jag kunde hitta den så slår jag fast den själv min hovis lär ju bli hyfasd less i morron då jag ringer...


Måste inför skaffa ett nytt täcke redan till Wilmer han växer så de knaka nu måste jag upp till 105 på honom :0) Lär ju gå en del täcken till höst,tur man har till nästa fölis för de hinner inte nöta ut dom direkt! *ler* Konstigt nog så biter han inte i täcke heller så de är ju skönt men de kommer väl de med när han blir lite mer lekfull!Måste börja försöka ta in honom själv i stallet nu å de om Wilma acceptera de eller om hon blir tokig!Måste ju börja lite smått innan han blir för stor å kaxig så man lär ju få tampas än så länge är han som en liten ängel men tror nog de bor en lite djävul inom honom oxå kommer med lite hingst hormoner ;0)


Nu ska jag slänga mig i soffan å se Bonde söker fru :0)


Kvällens ordspråk: Lyft ansiktet mot solen så ser du inte skuggorna....

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards