Stall Ardbeg

Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Linda Calissendorff - 12 oktober 2008 23:24

Tror jag håller på bli galen....I kväll när Robban gick för att hämta Hilda i sin "torra" hage utan lera så kommer han in i stallet å jag automatiskt kolla ner på hennes  hovarna å märker att en fram sko är BORTA! *grrrrrr*

Hur lyckas hon?! Tog ficklampan å stega ner för leta jag sprang runt säkert 100 gr å kolla igenom hagen ingen sko?! Fatta ingenting är de nån jäkel som samla på dom eller vad då?! *suck* Hon går i en gräs hage och inte hög gräs heller utan ner betad hage men inte finns skon för de....Jag som ska köra i morron å kan banne mig inte ringa hovslagaren igen de är 3:j skon på 1 veckas tid!De som är obegripligt är att den finns banne mig inte jag sökte precis ÖVERALLT!Jaja bara forsätta leta i morron...


Var på Bio i kväll med LindaLi å såg på Patrik 1,5 den var faktiskt kanon bra! :0) Så den ska ni gå å se!Man lämnar bio salongen med ett leende!

Annars har jag mest haft en slappar dag,man orka inte så mycke mer än mocka å mata hästar så man bli lite slö att inte ha nån att köra,tänkte rida Hilda i kväll men de blev ju som bortblåst då skon är borta.... *Djup suck* Hur ska man kunna somna nu när man är lagomt irreterad!


Kvällens ordspråk: Tänk fel om du vill,men tänk själv...

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards