Stall Ardbeg

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Linda Calissendorff - 4 september 2008 00:47

Hihi jag är verkligen en natt sudd! *ler* Kommer aldrig i säng i tid har jobbat kväll och sluta 22 å sen så kan man inte koppla av utan man vill hinna göra så mycket...


Fick ett mail i dag av en tjej som köpte en häst jag hade "trollis" hon skicka världens härligast kort då de galoppera fram på en åker å de fullkomligt lyser lycka av henne å hästen :0) Helt underbart att se en häst utvecklas så med rätt person som kan lägga ner den tid han kräver för  jag hade rätt han är verkligen en enmans häst!Känns så roligt att hon blev förälskad över honom via kort och de blev så lyckat köp!Kände då vi pratade att de skulle vara som klippt å skurna för varandra å de stämde verkligen!Är så glad att trollis fick de hem han förtjänade å att hon fått han så fin i hanteringen! Du ska ha en stor eloge för de Tina! Å tusen tack för korten som du skickade! *ler*


Nu ska jag i säng annars blir dagen väldans LÅÅÅÅÅÅÅÅNG i morron...

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards