Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 september 2008

Av Linda Calissendorff - 8 september 2008 18:55

Jag som skulle ute å köra både Hilda & Skoter i dag medan Edwin var på dagis men mådde inge bra i morse (förkyld) så tänkte bara vila en stund å vakna halv 12...Så jag varken hann eller orkade igentligen så de får vänta till i morron! Skulle jobba i kväll så kändes som man var tvyngen att sparar krafterna till de i stället...


Är jag bättre i morron så drar vi in Skoter  på banan i morron kväll då de bruka vara lite mer liv å rörelse där så vi får träna lite miljö träning :0)


Hilda ska ju ha efter koll av Monica i morron så hon får väl vila om de ska fixas nått i ryggen annars skritta jagut en sväng med henne om hon är helt bra i ryggen!På fredag är de återbesök i bergsåker så vi åker dit till 13 ,sen så stanna vi kvar å se vår lilla Rasken  som ska kvala på kvällen!! Ska bli så spännade att få se honom i full tävlings kondis då Eva tog han i träning ju i november så var han nyligen  opererad för griffelbenet och hade ingen kondis alls, så ska knäppa massor av kort på honom så kan ni få se framtida stjärnan *ler* Kan ju lova att han är väl den häst som kommer bli hur bra som helst å han valde vi att leasa ut *s* men de unna vi Eva för hon har lagt ner mycke jobb på honom så vi är bara tacksamma han fick en chans :0) Nu ska jag forsätta jobba lite!


Kvällens ordspråk: När en politiker säger vi sitter i samma båt så var på din vakt,de betyder de är du som  skall ro....   :0)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards