Stall Ardbeg

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Linda Calissendorff - 5 september 2008 22:11

I kväll skulle familjen ha mys kväll framför tv men vilka kom in nyss?! :0) Tur Robban är likadan som jag så vi får väl ta en sen mys kväll framför TV *s* Vi har nyss ställt in en stor bal i hagen som har lösdriften så de kan äta HUR mycke som helst så de lär ju rulla fram i vinter (Hihi) Lilla Wilmer till å med nådde upp han var sååååås söt när han stod och drog lös hö från ställningen där balen ligger på!Alla går så bra i hop i hagen å han har nu 3 mammor som sköter om honom,de klia han på ryggen,gosa med han men de han sakna är nån att busa med för ston är ju inte lekfulla direkt....Men får fixa en lösdrift som man kan låta han gå på med andra hingstar när de ska vänjas av så han får busa med andra kompisar! :0) Han är då en jätte mysig å go häst man få passa på att njuta innan hingst tagen kommer *ler*

Nu ska jag duscha å sen lägga mig i soffan jobbar i morron så måste försöka kommai säng i tid men de blir väl som vanligt mellan tolv eller ett tiden i natt.... :0)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards