Stall Ardbeg

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Linda Calissendorff - 17 november 2009 23:51

Ha hört att i Jordanien är de torrt och fint för oss med hästar att bo på hösten! Flört

Kan inte beskriva hur LESS jag är detta piss regn.... Innebär bara mer jobb men torka täcken och bära blöt hö hela dagarna så är de inte slut snart så ge jag upp man blir ju utsliten i kroppen att gå i denna jäkla sörja hela dagarna... I kväll skulle jag trotsa regnet å ut på ridplan med Orujo men de var ju som en badpool men han är ju så fantastisk att han trampar i vatten för matte ber honom men sen blåste de så jag frös som en gris och han gick mest i en sorts skänkelvikning för komma undan regnet så de vara bara ge upp å gå in... Jag som ska på kurs i helgen så hinner man inte träna inför den för detta piss väder! *grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*


Körde Wilmer i dag med Stefan första gången på länge och Wilmer som skött sig rikigt bra var som förbytt han kicka flera gr i vagnen men inte mer än små hopp men jag tycker de liksom ska ge sig nångång fan ha ju kört han i över 2 månader å inte ska han hålla på så då inte då blir matte suuuuuuuuuuuuuuuuuuuur! Obestämd


I kväll är de Takida jag lyssna på de är bland sveriges bästa band ,underbar musik gör dom! =))

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards