Stall Ardbeg

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Linda Calissendorff - 19 november 2009 20:16

I dag då jag kom hem å kika i postlådan så trodde jag skulle få betala mer avgifter i från Huddik station som vi anlita då vi betäckte Wilma & Hilda,men så när jag öppna så är de en bokning på självaste väldens bästa kallblod! Å de är ju Järvsöfaks! Skrattande Så nästa år efter Hilda fått lilla fölis bär de i väg till Huddik med henne och bebbe för betäckas om med denna KUNG! Trodde aldrig vi skulle få plats på honom med tanke på han är ju fullbokad i år i förväg + att jag ha inte så bra sto på papperet men jag vet ju hon kan ju trava som en gud då hon väl gör de så hoppas hon nedärver de positiva från hennes gener! Flört

Lär ju bli en hårding med tanke på hans gener å tuffa Hilda lär bli nått att bita i! *ler*

Problemet är ju att man vill ju ha kvar alla avkommor efter henne oxå så hur ska detta gå blir många nordisar i framtiden!Eller se man vem som verka bli den bästa och säljer resten... Svårt för man tror alltid att man ska ha fött upp framtidens stjärna! Flört

Är glad i af vi fått denna chans inte många ston som Hilda som får de med tanke han kan välja topp ston som ha bra resultat för han vill ju självklart att han ska lämna bra avkommor de är ju bara positivt för hans uppfödar statistik!


Nu ska jag ut och göra klart i stallet för i kväll!

Ciao! =)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards