Stall Ardbeg

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Linda Calissendorff - 4 juli 2009 21:58

I dag blev jag tooooooook less vårat FULA så kallde lusthus eller vad de skulle föreställa.... Så jag tog fram motorsågen såga av stolparna till taket sen tippa jag omkull hela skiten och de var rätt murket så de gick bra att riva i sär de för hand! DÅ fatta ni vilket rat de var... ;0)

Så nu är de endast en liten jordplätt kvar men vilken  befrielse går inte att beskriva med ord!!! *ler* Ni som varit här förstår nog som sagt vilket jag mena... Så nu är jag sugen att ha sönder lite mer rat byggnader så nu får Robban passa sig! Jag skicka ett mms till honom när jag rivit taket och skrev

-Kolla vilken händig fruga du har! (Han trodde nog aldrig jag skulle göra de själv) *ler*   Men blir jag less så blir jag! 


I dag har hästarna vila har mammsen på besök så vi har mest städat hela dan så jag orkar inte med nått utöver de som jag brukar göra...Nya tag i morron då ska Donna & Tea ut och skritta en sväng för reka lös sig från gårdagen! :0)


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards