Stall Ardbeg

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Linda Calissendorff - 13 augusti 2009 19:45

På att skriva då jag märker att de enda röda tråden i mina inlägg är typ skador å elände så känns som jag bör ta lite time out tills man har nått positivt att skriva... Men svårt att hålla humöret uppe då man bara omges av negativitet hela tiden och jag FÖRSÖKER verkligen att vara positiv så man inte "gräver" ner sig men som sagt hur lätt är de då när verkligen inget går ens väg?!

Wilmer har slagit upp ett stort fult sår på insidan av bakbenen djupt men går inte att sy heller för de sitter så till så nu är de att hålla de rent flera gånger per dag för de vara igen annars...Inge feber i af så tur de så man får hålla kolla nu när de är rötmånaden :0(

Sen har jag upptäckt att El Niño har fått som ett navel brock så de hänger som en liten påse när navel stängen satt... Måste ta ur vetrinären så han kan kolla om de är nått han kan göra åt eller om de är bara ett skönhetsfel så de är inte bara travarna som de spökar runt omkring med utan verkligen alla hästar...


Nu ska vi ut och betäcka Deika å hoppas att hon ska ta denna gång så de blir nått föl nästa år de andra stona är inte uppkollad än men vi ska ta alla 3 på samma gång så hoppas hoppas de är nån som är dräktig så man vet att han funkar som han ska...

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards