Stall Ardbeg

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Linda Calissendorff - 28 augusti 2009 13:14

Tack å lov man jobbar inom vården så man har obegränsad tillgång till handspriten =) I dessa influensa tider så har jag med mig en liten flaska i jackan så fort man varit in nånstans på en affär så spritas de för fullt! Jag ska klara mig från förkylningar i år!! *ler*


I helgen är de trav som gäller i morron bär de vägen till Bergsåker å på söndag så är de Dannero som gäller så man får se alla fina 3 åringar mötas i kallblods derbyt! Håller en tumme för den fine Elling som familjen som har Lundås Emelie äger! De kan verkligen träna kallblod man önskar man kunde få vara med en dag för att se upplägget för de funkar ju helt uppenbart! :0)


Ska försöka hinna köra lille söte wilmer i dag om de inte bli regn väder... för  ni se både han och jag är ju gjorda av socker å då ska man inte vara ute när de regna *skratta*

Bra ursäkt i af.... ;0)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards