Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Linda Calissendorff - 8 september 2009 23:28

Blev lite förvånad då man logga in att de ändat hela bloggen förhoppningsvis till de bättre efter man lärt sig allt nytt! Skrattande

Här hemma händer de inte så mycket för jag blev ju sjuki fredags å är de fortfarande... Rynkar på näsan

Var lite bättre i lördags så passa på köra lite intervaller på mon med Kristallen men de kom surt efter för nu är man sämre igen... men men bara "suck it up" å bli bra nu! Vi har fått hem alla hyresgäster inför vintern så nu är de 14 st å gården fast då ska ett sto hem och sen ska Wilmers kamrat hemi slutet på månaden efter visningen då de ska kastreras! ( Ja Anna jag måste han är redan helt tokig i stona) Flört

I dag så har vi beställt tid för koll på PH med Kristallen i början på oktober de hade frågat om de var en ny.. Snacka man är omtalad garanterat! *ler* Å jag vet vad han kommer såga om hennes H framben som hon är lite skev i men jag hoppas de inte ska vara föööööör mycket på den kotan för tror i så fall där de sitter om de är nått,men hon känns som en rund miljon annars så inget att anmärka på alls! Allt är bara roligt när man kör henne så hoppas man får forsätta vara glad... "nervös"

Nu ska man hoppa ini duschen sen sängen för i morron är de jobbet som gäller igen...Obestämd

På återseende!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards