Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linda Calissendorff - 11 september 2009 22:33

Jag ska försöka få plats med Kristallen på Holgerssons konsultation bara för att de skulle vara roligt att uppleva hans kunskaper på alla sorts hästar han tränat/kört genom livet! Han kan alltid ge en tips å ideer utifrån hur hästens förutsättningar verkar! Skrattande  De är säkert redan fullt men ska prova anmäla mig i morron!

Är de fler sugna så hör av er i morron för vi kan ju köra upp i lag i så fall!


Individuell konsultation innebär!

 
funderingar runt hästens mentalitet
fysisk kontroll av hästen, t.ex knän, rygg, hovleder. Sannolika orsaker till ev. fysiska problem och rådgivning om hur hästen kan tränas.
eventuell provkörning på rundbana/rakbana och i samband med detta, kontroll av balans och skoning.
övrig rådgivning och rekommendationer


Av Linda Calissendorff - 11 september 2009 22:16

Jag är en riktigt IDOL nörd! Så nu är de ingen mening att ringa mig kl 20 på vardagar för då kan jag bara inte svara! Cool I år kommer de bli ett KANON bra år tror ja! (ha de på känn liksom)


I kväll ha Robban fått träna Wilmer inför visningen att han ska kunna trava snyggt och prydligt som möjligt brevid oss så han får bra poäng på Dannero! Han fatta på en gång han är ju för klok denna häst!Eller så är de matte som fullkomligt älskar han vad han än gör! Kyss


Ska ta lite nya kort på han i morron han har vuxit så mycket sen han kom hem från betet så han kommer bli  en reslig herre! Å de gråter man inte över.... *ler*


Annars så knallar livet på är fortfrande kass å absolut ingen energi över till nått så man får ta sig några Alvedon i morron inför V75 för vi ska vara där kl 11 redan å första start går 1320 så de kommer vara lite drygt tur man mest sitter i af så de ska man väl orka med... Oskyldig

Funderar på kanske gå på Hockey sen i Bjästahallen för min syster son Mattias spelar cup där så skulle vara roligt att träffa några gamla klasskamrater som fortfarande still going strong inom hockeyn! Men får se hur jag mår först! Ha en underbar helg ni som inte är travnördar som inte ska på solänget i morron! =)


Måste bara Gratulera ALLA kallblodsänglar som fått Pia dräktig! De är såååååå roligt å spännande att se vad som tittar ut nästa år! =) Grattis än en gång!


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards