Stall Ardbeg

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Linda Calissendorff - 24 februari 2010 22:44

Fick en jäkligt jobbig rygg ont i fredags efter jag skottat lös spån som var fruset... När jag var på kursen höll jag på avlida flera gånger för de högg till rejält efter att suttit och stått mest hela dagen!

Var till kära syster och fick en rejäl massage i svanken där jag hade mest ont så på lördag kväll kändes de OK men söndag var de lika illa... Så ha liksom gått som en ostkrok här hemma ha inte kunnat sovit ordentligt för de gjorde ont då med så man gick som en osalig ande fram å tillbaka mest hela tiden å rastlösheten är allra värst!   Så jag skrev om tips på fejjen om nån bra naprapat fick massor av tips men jag fastna för just en tjej som heter Åsa som håller till i stan som var sjukgymnast och höll på med Ostopati!

Hade sån tur att hon hade en tid i dag så jag kunde komma i väg medans Catrin passa Edwin ( Tack)

De var en intressant behandlings form som jag rekomendera!

Jag var som jag förstod sne hela vägen ner från nacken de var säkert sen Divan sprang över mig när jag fick rejäla smällar i nacken och svanken... Så hon knådade lös mig och jag känner stor förbättringar redan fast man är lite öm å så efter behandligen!   

Så hoppas de håller i sig jag ska tillbaka om 1 vecka för att få lös resten för de hoppas som alltid tillbaka lite granna nör man suttit fast så länge som jag gjort så ska bli skönt att bli hel igen! Var nog länge sen sist jag tog hand om min egen kropp å inte bara hästarna som man kollar upp typ hela tiden!   


Så nu får jag inte helst lyfta på några dagar så jag tycker synd om Robban som sliter så här på kvällarna efter han slutat jobbet... Men vad gör man måste ju bli fräsch!

Sanna var snäll att fixa stallet i dag så en STOR stjärna till dig!   


I helgen ska Kristalllen i gång igen efter 3 veckors vila ska bli skojjigt att börja träna henne igen!   


Nu väntar sängen så man orkar jobba i morron...

So long!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards