Stall Ardbeg

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Linda Calissendorff - 18 mars 2013 09:13

Jobbar inom hemtjänstaen och man bli heligt förbannad när man nu är en så kallad expert på diabetes så jag ha ju för vana att kolla Bs på dom som ha diabetes för jag tycker de är lika viktigt gammal som ung eftersom följd sjukdommarna vill man ju undvika så gott de går... Ha en vi går till som ofta ligger högt i Bs så ringde i morse och förklara läget att nått måste göras de är inte ok tycker jag att ha långtids socker på över 80 när diabetes sköterskan säger att helst ska de ligga som lägst på 52 de är en väl en jäkla dåligt att ligga på över 80 då kan man tycka :( Risken för att få en stroke är ju avsevärdt stor men de är liksom som ingen reagera utan de måste ju tänka att -ja men hon/han ha ju ett ben i graven känns de som när man gång på gång påvisa dåliga värden och de händer inget med doserna!
Skandal med vården hur de ha blivit! :0/
De är ju våra penisonärer som varit med och
byggt upp sverige som de er ut i dag å tacken de får är ett ovärdigt liv hemma i sin ensamhet för de är så kallad för pigg för bo på hemmet men hallå psykiskt då de är de ingen som tänker på?! Skulle lätt vilja öppna ett hem för de som är lite piggare att de får umgås med likasinnade de är de fan värda!!
Nu ha jag fått skrivit av mig lite ilska.....
Tjing på er!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards