Stall Ardbeg

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Linda Calissendorff - 26 januari 2014 09:55

 

Här är de ingen rast eller ro vare sig de är helg eller vardag när man ha underbara hästar som vill komma ut på morgonen! =)

De känns alltid lättare  att kliva upp när en av stallets hästar gjort ett bra lopp kvällen innan, då ha man mer positiv energi och de är ju det som gör travt så roligt!   


Broddes ben helt ok i morse så skönt de inte blev mer svullet efter loppet, men jag tvätta benen flera gr med grönsåpa för slippa saltet som ska krypa in i karleden och så får han en reaktion men som sagt han var riktigt fin!


Så tummen upp för grönsåpan!  


I dag är de Wilmers tur att ta lång slingan på 1,5 mil med husse och jag ska ta ut fröken på en tur runt byn så här är de inget vilo läger utan nu ska alla vara i topp form inför våren/sommaren och de ha ju börjat bra med 2 andra platser på 4 st starter...   

Nu ska jag få ny bakta scones till frukost och blev just inbjuden till grannarna på rådjurstek till middag så vad kan man säga förutom att man ha de bäst!   

Ha en bra dag!


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards