Stall Ardbeg

Alla inlägg den 27 februari 2015

Av Linda Calissendorff - 27 februari 2015 13:32

Bergsåkers klinik ringde upp mig på FM först blev jag rädd att de skulle byta tid för viktor till senare dag, då jag helst vill få de gjort så fort som möjligt men hade tur de var så många på torsdagen så de ville han skulle komma redan på måndag "phu" skönt då slipper jag vara nervös några mindre dagar.... ;)
Vi får låna med uffe resesällskap Glans som är svärmors gamla arab valack som brukar få följa med på såna här uppdrag som sällskap i transporten då han är så lugn! :)

Vi hade tänkt anmäla cantab till ett provlopp men de är tydligen helt värdelöst på banan både rund banan och rakbanan så vi ha verkligen ingenstans att tempo träna hästarna känns som vi bara tappa en massa värdfull tid nu att kunna ha dom i topp form när sommar banorna börjar. .. :(
Hemma börjar vägarna bli halvt om dåliga med de är ju is än men hur länge då de pendlar mellan 0-2 plusgrader hela tiden.... så tungt att intervall träna nu tyvärr! :(

Hästarna ha busat i hagen i dag ska lägga upp en film sen när grabbarna härjar å kallma står som vanligt och äter i godan ro! :D

Hoppas ni får en mysig helg ni som är lediga! :)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards