Stall Ardbeg

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Linda Calissendorff - 4 mars 2016 10:25

Kom hem i går och hittade en otroligt söt kille i hagen som kom nyfiket fram till mig och stod och fundera vem jag var för filur! :)
Fin i kroppen och såg när han rörde sig att han ha liknade bak steg som Cantab så han lär få jobba på i backarna här de kan jag lova! :)
Han var nyligen behandlad i bägge fram knäna så skönt att ha fått hem en fräsch häst så man slipper börja gå igenom och leta fel de första man gör....
Han ska bli omskodd i dag då han hade för tok för långa fram och bak hovar så tur william kunde ställa upp och fixa så snabbt! *ler*

Pandora och Cantab är anmälda på breddlopps dagen den 10 mars så nu invänta vi spåren och hoppas på de bäst kan väl gå vår väg för en gångs skull nu.... *hoppas* monte loppet blev fullt och de var ju 1640m så bli tufft för Cantab men han kan få en bra rygg på en på samma volt så ska de kunna vara där framme till slut hoppas jag! :)
Blir Natalie som rider då susanne var upptagen på en annan så tog hon för hon ridit en gång förut så de blir nog bra de där hoppas jag.
Pandora får Ricky köra själv då de är breddlopps så de blir premiär turen för dessa två och hoppas de får spår 1 så de kan öppna lite från start! :)

Ha en trevlig helg nu ni som är lediga! :)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards