Stall Ardbeg

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Linda Calissendorff - 9 november 2008 14:31

 

 Jag tänker på både mina kompisar Pernilla & Meredith som kommer få ta bort sina hästar inom nån dag... Jag förstår de är jobbigt för dom jag själv har varit förskonad från de när de gäller mina egna åtminstone,men jag vet att en dag kommer jag oxå béhöva ta ett sånt beslut för hästens skull, Måtte de dröja många år till...


I dag känner jag mig lite bättre klarar att vara utan alvedon så de är ju positivt *ler*


Robban skulle jobba på bion i kväll så de var jag som fick köra Q i dag *ler* Snart slåss vi om vem som ska köra... ;0) 

Så jag sela  Q och drog i väg upp mot skogen å både han & jag njöt av turen, trots de tråkiga vädret... Vi tog vägen ner mot E4 så vi kom upp bak vägn tyckte han kunde gått skritta uppför sandbacken de är bara nyttigt! Vi mötte även bilar efter vägen så han är trafiksäker *Phu* Han titta åt ett helt annat håll när bilen passera så han bydde sig inte direkt mycke! :0)


Tänkte skritta ut på Hilda i dag med men tänkte lika bra jag vänta tills i morron å se var Stina säger hon såg precis ut att gå som vanligt i dag med så kan ju ha klivit snett när hon ska in i stallet vi har en liten väl hög tröskel in så i bland kliver de ovan på men tån å de kan ju vara en liten sträckning vi får hoppas på de i af!


Tänkte vi som blogga kan lägga in lite enkla recept så kan vi få lite ideer för jag har total ide toka just nu...Lite spännande att se vad andra laga för vardags mat som ska gå fort! :0)




Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards