Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Linda Calissendorff - 11 november 2008 17:04


I går så kom Stina å kika på Hilda & hon kom fram till samma sak som jag,troligtvis en ytlig blödning i bogen för hon såg med den lilla gropen som tyder på lite överansträngning!Kan ha klivit snett i skogen eller är hon svagare där sen hon varit så sne i ryggen att de blivit en stor påfrestning just där...Så Stina sa att jag skulle köra ultraljud å sen sätta i gång henne igen men då utan tryck träning ett tag så musklen får åter gå till de normala igen! :0) Hon gick klockrent på volt i trav så de syns nu igenting så de är som sagt bara ta de lugnt ett tag å de gör ju inget då de börja frysa på igen i skogen så man kan liks bara skritta....


Körde Q i dag samma sväng som förut å han kan nu skritta riktigt avslappnat å fint framför vagnen så de blir bättre å bätte för varje gång :0) Bytte hage åt han sen så han får lite större att röra sig på å då passa den lilla lortgrisen på att DYNGA ner sig i värsta leran...*suck* Bara tvätta om täcket sen när vintern kommer...  ;0)


Nu ska jag jobba vidare ska äta lite innan jag åker vidare!

Bye Bye!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards