Stall Ardbeg

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Linda Calissendorff - 17 maj 2008 00:08

Nu är de bara 1 dag kvar till Dannero med Hilda! De är lika spännade varje start,tur man är som mest nervös när de är på väg ut på banan så man inte smitta av sig på Hilda *ler*  I dag kom hennes special blandning med örter som ska hjälpa till med cirkulationen,hålla musklerna mjuka så hoppas de kommer hjälpa henne att hålla henne fräsch!Red en lektion för Sandra i dag å Hilda är ju för snäll,matte sitter & håller både kroppen å alla andra delar typ åt fel håll men hon kämpa på ändå! De är kärlek de *s* Har nu börjat försöka få en strukur i träningen med 1 gång i veckan då de passa mig å Sandra så de känns som man kommer en bit för varje gång men de är SÅ mycke att lära om å helt annat tänk än de Katrin förespråka som jag träna för förut!För första gången får man lära sig att lyssna hur hästen rör sig å de är intressant :0) Tack Sandra för du stå ut med oss (mig) inte lätt att lära gamla hundar att sitta sägs de *s*  Tur Hilda är förstående å lugn fick till några fina förflyttningar av framdelen så jag är nöjd med dagen!!I morron ska de förberedas med rengöring av sele å alla andra saker å sen ska Hilda få en Ultraljuds behandling å lite lätt massage så hon ska vara i tipp topp på söndag! Nu ropar min kudde så jag ska knoppa i säng är en hel dags arbete i morron så man måste sova å få lite energi :)

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards