Stall Ardbeg

Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Linda Calissendorff - 29 maj 2008 23:48

De är såååå drygt att jobba kväll å komma hem kl 22....Man hinner inte så mycke förrän kl är över tolv! *grr* önska man kunde leva utan sömn men de är ju så härligt att sova!

I kväll var de Robban & jag som skulle massera Hilda 20min så vi tog var sin del *ler* Han bakdelen å jag bogen+halsen!Hon njöt som aldrig förr hon höll på gäspa hakan ur led *s* Mysigt när de visa att de är skönt å att spänningarna släpper!Då blir matte såååååå glad!Hon är ju för härlig Hilda i dag skulle jag skritta ut med henne & en av inhyrningarna skulle rida med på hennes ridhäst för den är oxå sprutad så vi tänkte att de vore toppen att skritta ut i lag så Hilda får lite träning av annan häst brevid sig! Vet inte vad som hänt med henne men tror att "mag medicinen" Har hjälp för hon är sååå lugn å cool!! Eva som tjejen hette var 30 min sen är den tid vi bestämt så jag hade selat å klart å tänkte -Nä nu ger jag mig ut annars hinner jag inte hämta upp Edwin från dagis... Presis när jag kommit ut ur dörrarna så svänger hon in på gården!Jag sa att jag ge mig i väg för annars hinner jag inte å hon sa:  -Men vänta typ 5 min jag kan rida barbacka så de går fort ska bara hämta hästen! Jag bara -jaha hur ska jag vänta som med vagn å sele på  å en häst som varit het att komma i väg förut att man knappt hinner upp ivagnen förrän hon e på väg... Gick upp på gräsmattan å tänkte vänta där då börja Hilda att käka gräs så hon stod stilla å åt gräs medan jag satt i vagnen *s* Snacka om cooool donna! Fick knappt henne att gå när Eva kom med hästen utan hon tyckte de var härdas att stå där å äta! en när vi kom i väg så var hon så lugn så hon brydde kanppt sig om att ha en häst på sidan om så de är ju positivt! Så nått ha hänt antingen är de värmen eller så mår hon riktigt bra i magen nu för hon har säkrt haft lite stress mage...

Nu ska Linda ta en kvälls macka å sen i säng :0)

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards