Stall Ardbeg

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Linda Calissendorff - 18 januari 2009 13:15

 De har äntligen börjat snöa här! *Jippei* De kan behövas lite mer snö på skogsvägarna så de blir lite mjukare underlag :0)


I dag har Sandra galopperat intervaller på Hilda och de hade gått bra som vanligt,hon har fått utökat med 1 extra intervall nu så i dag är Hilda nog lite trött.... *ler*


Jag ska rida Orujo i dag men vet inte om orken finner sig...Är sämre efter jag körde Q i går så har fått ännu mer slemm å snor som verka inte ge med sig *suck* Sen blir jag sämre å sämre i hostan & andningen de piper då jag andas så blir nog ett besök hos läkaren i veckan å kolla så man inte dras med lunginflammation har haft så här nu i 3 veckor...Har den dryga jobb veckan framför mig då jag endast är ledig 1 dag så bäst man blir lite bättre om man ska orka med långa helgen!Men de är nog en drös med människor som är förkyld så läkarna skicka nog bara hem en igen men vill gärna ha en bättre astma spray för jag har bricanyl å den får jag ta minst 10 gr om dagen å den hjälper knappt nånting...


Ja de är tur Sandra kan rida för Hilda måste få röra på sig kontunerligt annars blir hon griniga Hildur om hon står för länge *s*


Nu ska jag vila i soffa å samla kraft om jag ska orka rida *Bye Bye*

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards