Stall Ardbeg

Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Linda Calissendorff - 27 januari 2009 23:27

I dag kom Edwin inrusande till stallet å fråga om jag hade ett papper på mig! Jag sa- vad ska du ha de till? Då sa sötnosen så här - Men mamma! Jag måste ha de typ nu för Wilmer är snorig i näsan så han måste torka sig ju..... Han är ju för go men så är de ju hans "ponny" oxå så han är rädd om Wilmer *ler*


Sen en annan rolig grej men kanske inte för känsliga öron men vi parkera bilen brevid hans "snöstyre" som han hade full med snö i å lämpligt nog hade Buster eller Dogge pissat på snön som låg där i å då hör jag från baksätet -Men vad F-N!! Vad är de nu då sa jag? Då sa han -Nu har hundarna pissat på mitt snöstyre mamma.... *skratta* Man ska ju inte de när de svär men han lät verkligen uppgiven sen fick de allt höra hans uppläxning att där ska man minsann inte pissa :0)


Tömkörde lilleman i dag igen å vad duktig han blivit på dessa gången han kan nu stå stilla åtminstone 2 sec sen så blev de ingen bakutare i dag så de går framåt! :0) Ska beställa tid i morron på Solänget för koll i halsen nästa ondag de hade tydligen inte öppet förrän dess men som sagt hanhar ju ingen feber eller hosta så kan ju vara en liten "dagis" förkylning men lika bra att kolla om inte annat om han är bra innan dess så tänkte vi liks kolla upp Hildas framknän de var ju några månader sen så man vet att hon springer på fräscha ben! Ska köra lite intervaller i morron på mon Robban har skottat så de är slätt å fint att köra på! :0)


Sov gott nu ska jag se inspelat Top Model! Bye bye!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards