Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Linda Calissendorff - 8 februari 2009 11:57


Vi börjar bli LITE less snön nu... Robban hinner inte mer än typ skotta hela dagarna så man hinner knappt köra/rida nån häst innan man ska börja jobba :0(

Men de måste vara den bästa vintern på länge då de gäller hur mycke snö vi fått så man ska inte klaga då vi haft isvägar förgående år...Men som sagt de räcker nu så man kan göra nått annat än skotta snö hela dagarna *suck*


Så vi få se om jag hinner intervalla Hilda på mon för Robban är där uppe på mon å skotta nu, men de hinner väl snöa igen innan jag är där...

Hon skulle ha gått galopp intervaller i dag, men Sandra ska tävla i dag på ridskolan så de blir vanliga i stället :0) Har hållt tummarna för Sandra hela dagen så jag börja få lite ont nu *s*


Jaja nu har jag fått klaga lite så nu ska jag ut å sela klar räcer gumman så vi står beredd när Robban kommer hem! På återseende :0)



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards