Stall Ardbeg

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Linda Calissendorff - 10 februari 2009 23:21


I kväll när jag red Orujo så lyste månen att jag behövde inte haft belysningen på ridplanen! Han var pigg som en mört i kväll han stega på rejält å han hade framåt bjudning på bettet så de var lite häftigt *ler* De som är så coolt med han att han är ändå så säkert kontrollerad,trots överflöd av energi :0) Jag har bara kunnat rida 5 gr på 2 veckor så de är inte konstigt så nu måste vi ligga i träningen tills Sandra kommer på nästa tisdag så hon ser vi tränat på hemläxan! *s*


I morron bär de i väg till Ph vet med Hilda ska bli spännande å se vad vi ska hitta, men hoppas ju att hon ska vara lika fräsch som förra året vid denna tid då var de bara åka hem med topp fräsch häst! Så dumt att inte följa traditionerna ;0) Återkommer med full rapport hur de gick som i morron kväll! Håll alla tummar för de inte ska bli så dyrt för  Stall drängen (Robban) *ler*


Natti natti!


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards