Stall Ardbeg

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Linda Calissendorff - 26 februari 2009 23:33

 I dag skulle Meredith rida Orujo för hon var så sugen att rida så när vi tog in han och jag linda av benen så såg jag at V bak var svälld runt senorna.... Vad jag blir förtvivlad! Snart borde jag få klippkort hos vetrinärerna. Ska ringa Ph vet å se om jag kan få en tid för honom en i veckan de måste tro jag skämta när jag ringer för 3:e gången på en månad md 3 olika hästar! Men jag är så rädd om denna älskling så jag kolla hellre upp med ultraljud så han inte lyckas fått nån blödning på nått sena.

Men är de inte nog snart känns de som?! :0/

Hade de varit foder relaterat så borde han varit svälld på bägge bak åtminstone så är de inte över på några dagar så är de bara att fara ska beställa tid som sagt i fall att de inte ger sig...



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards