Stall Ardbeg

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Linda Calissendorff - 23 maj 2009 20:38

Vi var & tömkörde wilmer i kväll nu ha jag inte sett han på några veckor,men SHIT vad han ha utvecklas!! :0))Typiskt jag glömde kameran...

Han är en exakta kopian på Wilma extriört och de är jag väldigt glad över för hon har den perfekta kroppen som ett kallblod kan ha i mina ögon sett!

Han kommer förhoppningsvis få bra poäng när vi ska ställa ut han inför Sleipner i höst de ska bli spännade vi ska träna som attan att jag kan visa upp han på ett korrekt vis! Han var kanon snäll att köra jag körde hon själv på slutet och kunde köra han med bettet i munnen inga problem så nu har jag lust att ta hem han en sväng så vi kan sätta honom för vagnen innan betet så de är gjort så han kommer enklare att köra sen i höst! Lova att ta kort på honom nästa gång! *ler* 

Av Linda Calissendorff - 23 maj 2009 11:09

Fick i går besked av Magnusson att CEM testet som jag måste ta på Orujo för han ska kunna betäcka var negativt! :0) Så nu är alla galanta damer välkomna *ler*

Tömkörde han i går över lite bomma å WOW vad han bär sig fint å lyfte taktfullt över bommarna,han är för läcker min hingst! Måste medge de är frestande att behålla även El Niño som hingst på gården men de blir ju lite jobbigt...Men han kommer bli en mycket vacker hingst med tanke på hur Estepeña ser ut å hans pappa Habano! Jaja vi se väl hur de blir man vet ju hur svårt de är att skiljas från nån man följt från början... Annars får man låna ut honom kanske till nån som är duktig! (pik till dig Anna-Clara) ;o)  

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards