Stall Ardbeg

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Linda Calissendorff - 27 maj 2009 19:47

Alltså jag har över 50 besökande här på min blogg dagligen så man kan undra vilka alla är som orka läsa  mitt dravel jag skriver så skärp till er nu å skriv gärna en rad :0)) Men vill ni så gärna vara anonyma så tvinga jag er inte *ler*

Men tack för ni kika in i här!

Av Linda Calissendorff - 27 maj 2009 15:47

Säger bara de är ni sugna på ett sånt där dyrt A staket så tänk om de är både fär jäkligt dyrt & man vill flytta från gubben innan de är uppställt å klart de kan jag lova! Hade de inte varit för Orujo hade jag aldrig skaffat ett men de är skönt att veta han inte kan fastna eller riva ner de lika lätt som en vanlig tråd hage i af :0)

När vi väl börja så blir jag å Robban som hund & katt för vi kan inte jobba i lag med att göra saker, vi ha lika starka viljor bägge två & vet bäst som sagt!

När vi hade endast 2 hål kvar att borra så upptäckte jag när vi kommit ner en bit att de följde som gula plast bitar upp medans vi borra,så jag sa åt han att de är garanterat en kabel under jorden så vi måste nog sluta borra!

Men han trodde som vanligt inte på mig utan trodde de var gammal skräp som låg under jorden... Så jag sa åt han att skyll dig själv då för du inte kan lyssna så han borra vidare,gick inte lång stund för vi hörde ett POFF å sen kom de rök ur hålet.... Så vem hade rätt jo JAG så klart! :0) Men som tur var hade den närmaste grannen både strömmen & telefon intakt så då ska de vara den granne som bor längre i från men de verka lång sökt...Så antingen ha han sån tur att de är en kabel som inte används men tur bruka vi inte ha så de märks nog vem som är utan i kväll... ;0)


Men de blir snyggt när de väl är klart men som sagt de är inte värt priset om man inte måste ha ett... 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards