Stall Ardbeg

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Linda Calissendorff - 22 juli 2010 17:25

I dag var de dags för Susanne att köra Victor på banan för en premiär tur och de gick hur galant som helst!

Första varvet glömde vi klocka  men andra varvet gick en 16 tid så de får man ju vara nöjd med han var ju inte speciellt trött efteråt heller så de var ett bra jobb inför starten i Dannero den 4/8

Susanne kunde köra på Dannero så de var ju KANON, tror de kommer passa varandra bra tillsammans för Susanne är lugn och de är viktigt för Victor! =)


Han hade ju sår på bakkotorna efter senaste starten då Lindberg hade lättat han bak som han tydligen inte kunde gå med den balansen men nu hade såren gått upp igen :0(

Troligtvis ha bakskydden gnuggat mot såren med så måste nog ha flexibandage sen under så man skydda han lite mer som sagt inte roligt om han ska få ont å går å fega av den anledningen....

Ska även kolla in nya gamascher som kanske är lite längre flärp på för de jag ha är av mindra modell så de är bara köpa nya inför start de får inte vara några som helst störningar inför loppet!  

Shit vad nervös jag kommer vara... De är en skräckblandad förtjusning när man kolla på loppet de är en speciell känsla som kommer över en,men de får gå som de vill bara han får ett bra lopp i kroppen så är jag nöjd!   


Nu hoppas jag man blir bjuden på kaffe hos Linda-Li i går när man fråga så var hon inte hemma så hoppas på bättre tur denna gång!


Så ha en trevlig kväll ni andra! =)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards