Stall Ardbeg

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Linda Calissendorff - 13 september 2010 22:56

Victor kom med och han fick spår 6 och Stefan i kärran denna gång!

Vi var so 1:a reserv först men så blev en stryken så vi kom med men de var banne mig på håret fast de gått 4 veckor sen han starta sist!


Så nu är de bara börja hålla tummarna redan nu att vi ska kunna få lite mer poäng så vi kan starta riktiga loppen!

Hata P21 men vad ska man göra när man inte kommer med....


Victor fick massage av Emma i dag å vad han njööööööt,hon tyckte han hade blivit mycket finare i kroppen med mera massa och han kändes fin i kroppen så nu invänta vi monica i morron för en check hur ryggen är sen är de bara vänta in fredagens bravader!  

Hoppas vi får till bakhoven måste plasta upp den där han haft en hålvägg... Så är rädd han inte ska få stöd över hela hoven när de är en sån stor bit borta så hoppas Janne kan fixa till de innan fredagen så kan jag vara lite lugnare men de verka vara ett helvete att få de att sitta tydligen å jag ha ingen erfarenhet av sånt där,får be Catrin komma hon visste hur man skulle göra som men jag fatta halv 7 när hon förklara så jag är ett hopplöst fall att lära mig nya saker när jag inte fått sett!  


Nu ska jag sova så ha de så gott ni andra! 


Ciao!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards