Stall Ardbeg

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Linda Calissendorff - 16 september 2010 09:27

Först skrev Märta hon skulle ner och massera i stan så hon undra om Victor ville ha sig en omgång å de passa UTMÄRKT 2 dagar efter loppet!   

Sen skicka Sune Kiropraktorn att han skulle upp på tisdag så skynda mig boka in Victor för en koll av honom i stöllet när han inte fick nån i veckan så de var ju kanon att de kunde ordna sig ändå som sagt!

Blir ju tråkigt nog efter loppet då, men de är bättte än att vänta 3 veckor till innan Monica kommer nästa gång.


Tråkig dag ute i dag lite ruggigt kallt å blåser massa löv i från träden märks hösten är verkligen här nu....

Måste inhandla nya kläder till Edwin som han kan ha ute han ha ju bara en tunn höst jacka som redan börja bli för kall!

Samma med hästarna dags att börja kolla över hur man ha de på täckes fronten man får passa på att handla nu när de kom in en slant i går från STC så man handla medans de finns!   


Jag måste gnälla lite på facebook alltså jag blir såååååå trött på folk som hela tiden fiskar efter med ömkan de skriver alltid "tycka synd om mig" inlägg så folk ska skriva till dom...

Jisses vad är de för liv? Hur många vänner ha man på sin lista som verkligen bryr sig igentligen?? Är ett fåtal de kan jag lova de vänner man ha mest av där är de som är så stans nyfiken så de måste ha koll på de flesta därför många blir facebook beronde tror jag...

Jag är inte intresserad att läsa sånt negativt skriv nått roligt i stället å sluta klaga över sjukdomarna de blir inte bättre att älta kring de HELA tiden, man blir bara sjukare anser jag!

Som sagt de är de som klaga varje jag jag stör mig på så ta inte åt er som bara "nämner " de i förbifarten   

Jag ha en "tant" på mitt jobb jag är kontakt person åt som jag kommit väldigt nära,hon känns som en mor-mor åt mig så jag kan berätta allt för henne och hon till mig.

I af så ha hon fått de mesta i sjukdoms väg,hon ha remuatism så hon ha gjort 10 tal operationer inkl en i halsen så hon ha en slang som hon andas igenom sen flertal komplikationer kring de så hon ha ett RENT helvete men ni ska inte tro hon klaga en endaste dag!

Hon säger att de blir inte bättre i att klaga eller älta man ska bara försöka göra de bästa å hålla humöret uppe de är de som gäller!

Hon är den som är sjukast på papperet av våra vårdtagare men de stoppar inte henne hon åker på alla utflykter hon kan bla till sin släkt i stockholm och går på evenemang i stan så fort de är nått!

De kalla jag LIVSGLÄDJE!   

Så härmed säger jag RYCK upp er som är i den negativa banan de är de enda som hjälper!



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards