Stall Ardbeg

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Linda Calissendorff - 11 december 2008 23:42

I dag var jag in på häst shopen å hyrde en rak maskin för att raka Hilda igen då hon blivit som en dunboll igen...Hon svettas så mycket efter man kört så jag såg ingen annan utväg att att ta bort pälsen igen...Tror jag rakade henne för tidigt i höstas hon hann nog inte sätta alla päls så de har väl bara forsatt växa!Hon är i af hur snäll som helst att raka ,även benen :0) Så jag kom på  att prova raka huvudet å öronen oxå...De gick hur bra som helst, hon bara stå å njuter å såg mest förvånad ut att de rala päls på mulen *s* Så nu är hon verkligen av pälsad som sagt hon ser ut som värsta tävlingshästen så skönt att slippa svettiga öron i framtiden *ler* Hon blev mycke smalare efter rakningen så nu såg hon väldans vältrimmad ut!


Körde Q i kväll så jag kunde få vara hel ledig i morron kväll så jag slipper köra nån alls då de är IDOL FINAL i morron!!!! Jag hejja så klart på Kevin!

Vi börjar få riktigt bra underlag i skogen de har kommit en hel del snö å de tacka vi väder gudarna för! *ler*


Nu ska jag sova är sååååååå trött.....



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards