Stall Ardbeg

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linda Calissendorff - 7 december 2008 23:49

Kände nu när jag var ut att de var kallt å när jag kom in så är de -10 grader så inte konstigt! Bra med kallare väder så man slipper all snö klubb...Körde Hilda i dag å Katrin hängde på oss och satt i vagnen med mig å Strongen bakom vagnen så han trava på så fint bakom som han inte gjort annat! Märks Hilda blivit van med att ha med andra hästar för hon är nästan lugnare när hon har sällskap :0) I bland drar hon på som en dåre så man får hålla i linorna *s* Snacka om Rally Hildur i skogen så dom man möter får allt passa sig!


I morron blir de Qs premiär tur i mörkret då jag jobba så jag får köra på kvällen,men hade lyset på i går för att vänja han å han brydde sig inte ett dyft så de ska nog inte bli några problem!


I går var vi hos Pernilla & Sören på super trevlig kväll! Så ska tacka dig Pernilla för allt du bjöd oss på du är verkligen suverän i köket!Edwin var helt slut för han busa hela kvällen med Wille & Julia *ler* så han sover sött i kväll de bruka komma dagen efter...  :0) 


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards