Stall Ardbeg

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Linda Calissendorff - 9 december 2008 21:29

Allt är nu klart med Orujo!Fick han färsäkrad i dag trodde de skulle bli gnäll eftersom de var ett spanskt intyg men Folksam är bra att ha och göra med så de var inga problem!Kunde försäkra han för  50 000kr eftersom över de var man tvungen att ha röntgen plåtar på bakknän å haser å de har vi ju inte så de får duga,vill inte betala en massa pengar till försäkring heller utan de får räcka så att man har en A1 i fall de händer nått...Så på fredag så ska han lastas i Spanien å på väg hem till oss så de är så SPÄNNANDE att snart få se honom :0) Så han borde vara här på torsdag om de ordar sig med trasport hit upp *ler* Längtar.....


Kallt som bara den här nu är de - 16 grader.... Fick min nya hööks overall så jag slapp frysa då jag körde Q i kväll *ler* Helt klart värt sina pengar i dag *ler*  Q skötte sig exemplariskt framför vagnen för första gången med lyse på vagnen han bara trava på utan att ens blinka!

Så i morron är de Hildas tur för lite motion i skogen :0)


Nu ska jag natta hästarna å själv krypa ner under täcket å kika på TV! *ler* Bye Bye!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards