Stall Ardbeg

Alla inlägg den 17 december 2008

Av Linda Calissendorff - 17 december 2008 21:56

 Sitter å bölar till Bonde söker fru *ler* Alltså har man blivit känslig på äldre dar eller vad?! :0) Kan säga att Peter gjorde hela serien i år å måste verkligen säga att de är strongt gjort att komma út i TV men kan nog säga att han har fått massor av positiv gensvar de är jag 100 % säker på!Vem kan inte gilla den killen?! Så grattis Wille som stal hans hjärta å hoppas de fortfarande håller för dom...


Jag har blivit gräs änkling här hemma...Edwin & Robban har farit till fjälls till Robbans pappa så Edwin lär ju ska köra hela traktor parken som Far-Far har ;0) De känns konstigt & tomt att vara ensam i huset tur jag har hundarna som kan trängas i sängen i natt *ler* Jag ser bara fram i mot morron eftermiddag då min vita springare kommer!Sen ska jag pyssla om honom efter den långa resan så man kan lära känna varandra han lär ju vara trött både psykiskt å fysiskt.... Återkommer i morron kväll de lova jag med fullrapport hur han var/såg ut! :0)


Av Linda Calissendorff - 17 december 2008 00:46

 

I morron så landar Orujo i Stockholm förhoppningvis om de går som de ska efter färden!Så de börjar dra i hop sig å man är spänd av vad man har införskaffat *ler* De som är typiskt är att de är SVIN halt på gården så jag vet inte hur jag ska kunna komma ner till stallet med han när kommer...Han har inga skor å han har aldrig upplevt halka så de är så typsikt att de ska vara plus grader å halka de första han råka ut för...Ska införskaffa sand å försöka sanda å hoppas de går vägen! *grrr*


Körde Q i kväll å de gick bra som vanligt,har nu börjat trava runt 3-4 km i sträck så de tar han bra är noga att sköta benen efteråt så hoppas de går vägen men han är inne på sin 7 vecka sen vi satte i gång honom så klara han inte trava den sträckan så blir han knappast nån travhäst i framtiden ;0) Känns i af kanon fin å han verka gilla skogen för öronen är spetsade å han verka tycka de är roligt!Han kan nu stå stilla utanför dörren så jag kan hoppa upp i vagnen å de är STORA framsteg mot för när han kom! *ler*


Nu ska jag försöka sova.. Bye bye!






Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards