Stall Ardbeg

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Linda Calissendorff - 3 december 2008 21:37

Har nyss fått en mail från Maria i Spanien å hon skulle skicka upp ett köpes kontrakt till oss och undra när vi ville betala honom?!Jag skrev att ja så fort som vi vet han står på transporten tänkte vi men då hade hon skrivit i kontraktet att innan den 1 Mars skulle han vara betald!Helt otroligt att hon går med på de *ler* Känns i af kanon bra för då vet man att hon är seriös å verkligen vill att allt ska stämma å att vi är nöjd med köpet!Inte många som släpper en sån dyr häst upp till sverige endast betalat med 10 % handpenning...Inte ens jag har släppt hästar innan de är betalda å klara innan avfärd!Så jag är faktiskt imponerad att de går till så :0) Fick lite kort på orujos pappa och ett där Orujo är 2 år som jag ska lägga upp här nedanför sen! Transportören åker ner å ska hämta han på måndag så de blev en vecka senare än tänkt så hoppas han hinner hit innan jul annars blir de tufft att hitta nån som kör han hit upp till norrland då inte många som köper häst innan jul så de är nog inte många resor bokade...Bara hålla tummarna!


Här har de snöa blöt snö hela dagen så jag kunde inte köra i dag för de skulle bara klubba under hovarna så jag våga inte...Skulle ha lagt på snösulor....*Grrr* Men våran Hovis är förhoppningsvis i Thailand om han nu komi väg p.g.a av oroligheterna annars blir de tufft att hitta nån som kan sko i Januari...Nu ska jag ut å ta in alla blöta täcken...*suck*


Orujos pappa som är flerfaldig Champion i både Andalusiern å Spanien!



Orujo som 2 åring!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards