Stall Ardbeg

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Linda Calissendorff - 4 juni 2008 23:42

I kväll blev de lite lyfta ben träning =) Hilda ska ju träna de för att hålla sig lite rörligare i länden å bli lite bättre på lyfta bakbenen då hon är lite slö och gärna dra dom lite... Först gick de bra i skritt å hon gjorde de riktigt bra men sen när matte skulle kräva att hon skulle trava så blev hon såååå sur! Ställde sig å stegra & sparka bakut för att riktigt visa vilken Bitch jag är! Men jag är ju liksom tjurigare än henne så jag gav mig inte utan var bara lugn å lät hon hålla på tills hon insåg att de var bara göra de jag sa så hon fick gå in å äta upp kvällsmaten *s* de flesta bara rynkar på näsan åt ston som är så här men jag fullkomligt älskar när de ha lite humör å är lite "stoiga" för mig är de en utmaning att få dom komma över sin grej att protestera! Å sen blir de ju hur sammarbets villiga som helst de gör verkligen allt man ber dem om så de är de underbara med ston! Valacker är ju mer lite menlösa å gör oftas alla man ber de om så de kan bli lite tråkigt i längden :0) Så har ni ett riktigt sur sto så skicka hon hit! "ler" I morron är de trav på Dannero å en tjej som hyr stallplats ska starta så vi önska henne å Donna Lyacka till i morron! Natti Natti

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards