Stall Ardbeg

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Linda Calissendorff - 18 juni 2008 00:36

Blondinen som kom in till Posten och ville skicka ett postogram till sin mamma som befann sig utomlands.Expediten sa- Att de kosta 750 kr Blondinen "Jag har inga pengar,men jag gör vad som helst för att få medelandet till min mamma"

Expediten tittar på henne med höjt ögonbryn- "Vad som helst??"

"Ja vad som helst svarade blondinen"

"Ok följ med mig då" säger expediten och de går in på ett rum och stänger dörren!

"Nu gå ner på knäna" säger Expediten

Blondinen går ner på knä

"Dra nu ner gylfen" säger expediten

Blondinen gör som han säger

"och nu tar du fram Petter Niklas"

Blondinen tar  fram Petter Niklas med båda händerna

Expediten blundar och viksar"Nu,sätt i gång"

Blondinen för sakta sin mun fram till Petter Niklas,formar sina läppar och säger.......

"Hallå Mamma,kan du höra mig??!!"

Haha förlåt alla som är blonda å läser min blogg säger bara TUR man är mörkhårig *s*

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards