Stall Ardbeg

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Linda Calissendorff - 10 juni 2008 23:16

Här är lite kort på våran Wilma hon är så vacker att hon är bland de finaste jag sett bland kallblods ston *ler*(lova de är inte bar jag som tycker de)  :0)

Av Linda Calissendorff - 10 juni 2008 23:08


Kunde inte låta bli att åka ut i dag oxå,de är värt var enda krona i bensin *ler* Kommer bli dyrt de här för matte... Får hoppas vi snart kan ta hem honom ,bara wilma blir dräktig igen så kan de åka hem till oss! :0) I dag hade han fått diarre å jag blev ororli om de inte är som de ska i magen men Magda sa de var vanligt om stoetantigen är på väg i brunst eller om hon har kraftig mjölk...Lilla vännen han var alldelens skitig på små bena å vad de ska svida i stjärten! "huga" så hoppas de blir bättre på några dagar så de inte bara rinner igenom honom så han får i sig all närig som han ska han när han ska växa å bli stor!Har så svårt att hitta på namn åt den lilla rackaren vill gärna ha ett namn före som symboliserar just våra uppfödningar så har funderat på typ: Tallmons Lurifaxe eller som jag vet min vän LindaLi vill han ska heta: Havre Davidsson som är rätt coolt *s* så kom gärna med förslag de kan man inte får för mycke av!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards