Stall Ardbeg

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Linda Calissendorff - 9 juni 2008 21:34

I dag föddes ett litet undervek!! Wilma födde en hingst föl som var bedårande vacker! *ler stort* Han är så lik sin mamma ,borkfärgad med en ål på ryggen,choklad doppade örontippar,bläs med 3el 4 vita kotor(lite svårt att se än han är så ljus) Ja han är så fin att mitt hjärta bara smälter när jag ser honom!Jag är så stolt över Wilma som är såååå duktig med den lille killen!Hon är så rädd om han så hon knappt kunde äta morötter *s* snacka om moders kärlek!Alla mina önskningar om detta föl blev verklighet då de blev en hingst å sen denna underbara färg så hoppas han ärver sin mors psyke oxå,fast Åkre Lurifax verka vara en toppen hingst med kanon psyke så de kan bara bli bra!

Ska uppdatera med massor bilder just nu har jag bara från de dom står på box så de var lite svårt att knäppa då solen sken in i fönstret... men de kommer fler jag lova!!!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards