Stall Ardbeg

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Linda Calissendorff - 8 juni 2008 22:47



Kolla vilken snygg rumpa!! *ler*

Hilda & jag har varit i skogen i dag å motionerat lite!

Radion på i högsta hugg så inte de elaka "Nallarna" ska komma å ta oss i skogarna...Fan vad man är nervös man ska stöta på en björn då skulle man hyfast få den så kallade björnfrossan...."Huga" Man ska inte läsa i tidningen att de var en björn som hade hoppas på en full vuxen stor älg å ätit upp den levande innan man ska ut i skogen å köra!!! De var en som hade fotografera från bilen en bit i från björnen å den hade inte brytt sig ett endaste dugg så man är som lite nervös att de ska se Hilda & jag som en liten mumsbit "ryser"


Fick ett sms från min vän Linda Li som är i utomlands i turkiet för 1:a gången å de har gått nu 2 dagar fick jag ett sms att hon ville  hem å köra Rune Brun som hennes travare heter "skit coolt namn" :0)   sen att hon sakna våra timtals långa samtal om våra älskade passion just HÄSTAR!Vi kan surra typ 4 gr om dagen om ditt å datt så telefoner går heta hos oss oftas varje dag så ni kan tänka er nu vad tomt de är när hon är borta...Kan lika bra ha mobilen hemma "snyft" hihi! Tur hon snart kommer hem så vi kan ta igen alla timmar vi missat!!!

Ha en underbar dag i morron å snälla be för lite regn de är på gång här men de kom bara några dropp.... :0(



Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards