Stall Ardbeg

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Linda Calissendorff - 3 oktober 2009 11:57

Shit alltså en arbetskompis hade -10 i morse.... Varför kommer kylan så snabbt! Gråter Nu åker man nog snart på att vinter sko hästarna snart oxå! Tur jag införskaffade en bra overall förra året som är guld värd så jag slipper frysa då  jag kör i af! =0)

 

Imorron ha Edwin knatte kurs på solänget så man får nog leta fram varma kläder åt honom men tur de börjar inte förrän kl 10 så de hinner bli lite varmare i af! Han är så duktigt med hästarna han får lära sig mycket där så bättre gå där än på ridskolan tycker då jag i af! Oskyldig

Hans favorit är ju så klart lilla shettisen Barbie! En liten fux tjej med ljus man så tror han ha ärvt min färg nörds gen *ler*

 

I dag ska jag försöka köra Kristallen innan de fryser på mon för är de så här kallt går de fort...Kanske tur i oturen man ska kolla upp henne om hon liks ska vara konvalicent ett tag så är de då verkligen rätt period att ta de lugnt å skritta i af... På måndag ska Wilmer i gång och köras igen så hoppas de blir barbacke ett tag till så man slipper sätta skor på han redan de känns inge roligt... I så fall ska Stina kolla om de finns NB skor åt han ha ju max 1 om ens de så de känns bättre om han kan träna på dom ett tag innan man sätter travskorna på honom! Skrattande

 

Nu ska jag jobba! Ciao!

 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards