Stall Ardbeg

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linda Calissendorff - 28 oktober 2009 21:41

Jag lider av kroniska trötthet på hösten när man känner all press att hinna allt innan de blir mörkt.. Skrikandes

I morse var jag sååååååå trött men släppte ut hästarna för Robban började tidigt som vanligt *urk* Så sen gick jag in för att typ vila men så började jag att bygga en STOR lego sats som Edwin fått av sin farmor så de tog mig nästan 2 timmar... *phu* Men de är rätt roligt att sitta å knåpa med sånt men blir inte piggare direkt... Flört


Sen var de bara ut å köra lite kusar först Wilmer som var hyfast på G måste jag säga,så roligt att träna den lilla man! =)

Så hem sen ut med Kristallen på premiär tur efter 4 veckors vila,Sandra ha bara ridit henne 2 gr men hon var så pigg och överlycklig att komma ut å få ur sig lite energi så de var kul att köra henne igen! Skrattande

I går så tränade Sandra henne att gå över bommar så de gick bra efter lite tjurighet sen trava hon över dom oxå med höga benlyft de tog rätt bra för hon flåsade rejält *ler* Mycket bra träning för hästrumpor!


Orujo ha vilat sen i söndags för han ha nött så hemskt på sina hovar så våga inte rida förrän skorna kom på så Carlmark kom i dag så får rida honom äntligen i morron igen! Cool

Nu ska jag pysa hem i från jobbet *nice*

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards