Stall Ardbeg

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Linda Calissendorff - 6 oktober 2009 21:34

Ha nästan nyss landat på gården å man kommer hem till mockat stall undrar vilken ängel som hjälpte oss med de? =) Ni ska få en guld stjärna! Finns inge underbarare att komma hem å man ha fått hjälp! Cool


Vi var ner till Pär i dag med Kristllis och kolla upp henne å de första han sa -våga ni komma tillbaka efter typ alla hästar som vi hittat för mycke fel på?! Självklart de finns bara en sån bra vetrinär som han! Oskyldig

Han tyckte kristallis var en mycket fin häst kroppsligt och att hon hade alla förutsättningar för att kunna trava med extriören så de kändes ju skönt! Han tyckte inte hon var så farligt skev fram som jag trodde han skulle anmärka utan han sa de finns värre och de ha då travat in massor av pengar! Han böjde igenom henne och de som han hitta var framkotorna som jag trodde så inga anmärkningar på varken fram & bak knän de var jäkligt sköööööööööönt! Skrattande  Så nu blev hon behandlad med Dmso å ska tillbaka efter 2 veckor för att kolla de blivit bra!

Så jag hade lite rätt att de har bara känts bra och jag tror kotorna tagit stryk av hennes långa tår som hon hade då hon kom hon ha ju faktiskt bara varit här i 2 månader så de händer inga undervek så snabbt så bara hålla tårna kota hädanefter! Flört


Vi var in sen till s-vall för att käka på Bite line med syrran & Tony( och hans son) å de var så trevligt så! Vi skratta å stoja så de var kul att träffa dom igen! Nu ska jag ta in hästarna de börjar regna igen.... :0(

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards