Stall Ardbeg

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Linda Calissendorff - 5 december 2009 22:10

Ja de finns dom och de är i mitt stall!   

Ha så fina duktiga tjejer som ställer upp och mockar & gör fint åt hästarna i boxarna! Tack!!! Jag blir så glad då man får en glatt överraskning när man ska gå ut å göra stallet så kommer man in i doften av ny spånat de är grejor de!!   


   

I dag har vi haft Edwins kalas på bion med 5st kompisar som kunde leka så bra tillsammans! De fick först se en film på 1:an bio (största) Så de var nog en häftig upplevelse för dom att härja runt där omkring hela salongen!   

Sen hade jag & mamma bakat hela kvällen men de vara bara Edwin som åt *ler* I kväll då han blev sugen så sa han - Mamma kan jag inte få mommas tårta den var så luftig & god! Tror ni man baxnar vid ett sånt ordval på en 5 årig kille!   Han kommer nog bli kock han!


I morron blir de lite av en kurs dag här med Sandra bli teori först sen lektioner,jag som inte ha ridit på 2 veckor eftersom Sune var här å kolla Orujo men han ha nog inte tappat så mycket på 2 veckor så ska nog gå bra! Ska försöka ta kort som jag får ladda upp sen när jag skaffat kabeln till kameran. Blir många på Sandra & Kristallen!   


Good night!

 

Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards