Stall Ardbeg

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Linda Calissendorff - 16 december 2009 22:47

 

Shit vad kallt de blev så här på en gång! *Brrrr*   

Men inte klaga nu de ligger snö på backen å de är för underbart!

Robban håller på fixa vägarna på mon så man ska kunna intervalla snart de är som en E4 där uppe när han blir klar!   


I morron är de julfest på jobbet å vad jag längtar att få äta den goda maten & få umgås lite med alla arbetskamrater!   

Vi är ju övervägande yngre så de kommer nog bli livat å kul som F*N å de kommer finnas en kareokie maskin där ( gud be vare mig för den som ska lyssna på mej) Men de bjuder jag på!

Så i morron ska de få se en aningen uppklädd Linda de som är mest van att se mig i T-shirt och mys brallor! I morron blir de kjol om jag kommer i den förstås efter julmaten i fredags *ler*

Ska ta med kameran oxå här ska de knäppas kort å för evigas på bloggen!   Vet aldrig kanske kommer man över en bild man kan köra utpressning med sen om man vill byta en helg med nån framöver *skratta*


I dag ha alla pållar fått vila ha liksom inte orkat trotsa vädret i dag,så de får inte bli förrrän på fredag som de får komma ut & lufta sig i skogen!   


Nej nu är de mars i säng om man ska orka med morgon passet  i möra med hästarna man känner sig snart vältränad som fan i armarna efter all hö bärning men de tacka vi för! =)


Sov gött!


Fråga mig

15 besvarade frågor

Väder

Väder Bjästabacken

Presentation


Välkommen och kika in i våran blogg som handla om vårt liv som amatör tränare och min kära sambo som är amatör kusk! =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards